1. Pożegnanie z Afryką (9/10)
2. Trzy dni kondora (9/10)
3. Bez złych intencji (9/10)
4. Hawana (8/10)
5. Firma (8/10)
6. Tootsie (8/10)
7. Elektryczny jeździec (7/10)
7. Sabrina (7/10)
8. Zagubione serca (6/10)
Śmierć wielkiego reżysera nie wywołała takiego szumu medialnego jakby się spodziewano. Poza drobną wzmianką na Onecie praktycznie nie widziałem nigdzie tej wiadomości(nawet na Filmwebie).
Nie orzekam czy brak "szumu medialnego" wokół czyjejś śmierci to dobrze czy żle, ale wiel osób (sądząc choćby po ilości wpisów na...
...a największy polski portal filmowy jak zwykle nie raczył o tym poinformować. Po śmierciach Antonioniego, Bergmana, Kawalerowicza, Hestona, Widmarka, na często zadawane pytanie "kto następny?", jakoś szybko otrzymujemy odpowiedzi... Pollacka cenię za filmy które kręcił w latach 70ych, Czyż nie dobija się koni,...
średnia z kilkunastu filmów, w których maczał palce wynosi 5.3, więc i taką ocenę mu daję.
A to, że po śmierci oceny na FilmWebie WSZYSTKIM zmarłym personom znacząco idą w
górę, jakoś mnie mało obchodzi.